دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید ایرانی با لینک مستقیم

کلمات کلیدی

آهنگ جدید

آهنگ شاد

جعفر

سایت دانلود آلبوم

آهنگ جدید امیر تتلو

ترانه های جدید جعفر

از این ساعت مهدی احمدوند

دانلود آهنگ شنیدنی Tesher به نام Jalebi Baby

آهنگ گرگینه های لندن از وارن زوون

آهنگ من یه آدم استثناییم از تایگا

دانلود آهنگ ریمیکس

Valerie Baltaeva به نام Hey Mama

آهنگ ریمیکس بابل از گوستاوو

آهنگ من پابلو اسکوبار هستم از مری لی نیکا

ورژن جدید آهنگ روسی مادمازل از گومورو

دانلود آهنگ جدید $uicideboy$ به نام Kill Yourself

دانلود آهنگ جدید Alan Walker به نام Don’t You Hold Me Down

آهنگ سریال ترکی داستان جزیره Ada Masali

دانلود آهنگ شنیدنی Emilee flood به نام I love you baby

دانلود آهنگ معروف Luar به نام Gjithmone (Gon Haziri ft. Electron)

دانلود آهنگ جدید Dillon Francis & G-Eazy به نام Say Less

دانلود آهنگ جدید Simge به نام Ne Zamandir (Akustik Live)

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام مگه دیوونه حالیته

دانلود آهنگ جدید آرش Ap بنام آخر شب

دانلود آلبوم جدید و شنیدنی فرزاد فرزین بنام ۶

دانلود کهکشانیها

دانلود آلبوم جدید کهکشانیها

خرید آلبوم کهکشانیها

آلبوم کهکشانیها

آلبوم جدید کهکشانیها

پیوندهای روزانه

آخرین اخبار از بیماری مرتضی پاشایی + عکس

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ق.ظ

آخرین اخبار از بیماری مرتضی پاشایی + عکس

ICU

خبر تکمیلی : مدیر برنامه های مرتضی پاشایی به تشریح آخرین وضعیت وی پرداخت. مهدی کُرد (مدیر برنامه های مرتضی پاشایی) دقایقی پیش درباره آخرین وضعیت جسمی پاشایی گفت : «اخبار ضد و نقیض زیادی از صبح امروز از سوی برخی رسانه ها منتشر شده که واقعا تاسف بار است. برخی رسانه ها برای جلب توجه بیشتر حاضرند هر کاری بکنند و واقعا اخلاق را زیر پا گذاشته اند.» وی در ادامه افزود: «اوضاع جسمی پاشایی نسبت به روزهای گذشته فرقی نکرده و این خواننده در تلاش است که بتواند در مبارزه با این بیماری پیروز شود و سلامتی اش را باز یابد.» کُرد در ادامه افزود: «مرتضی در این لحظات مهم فقط به دعای خیر مردم احتیاج دارد. امیدوارم اهالی رسانه با دقت بیشتری به وظایف شان که همانا اطلاع رسانی صحیح است بپردازند تا شاهد حواشی این چنینی مثل امروز نباشیم.»

بقیه خبر در ادامه مطلب. . .

شایعه به کما رفتن و قطع شدن علایم حیاتی مرتضی پاشایی

در پی انتشار خبر یا بهتره بگیم شایعه به کما رفتن و قطع شدن علایم حیاتی مرتضی پاشایی امید حاجیلی خواننده پاپ در مورد آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در صفحه شخصی اش گفت : دوستاى عزیزم ، به دعا هاتون و انرژیهاى مثبتتون ادامه بدید … همین الان با پیمان عزیز که همش بیمارستان پیش مرتضى هست تلفنى جویاى حال مرتضى شدم … خدارو شکر حالش از دیروز بهتره … شایعه ممنووووووع…. همچنین عماد طالب زاده نیز در صفحه اش صحت و بهبودی مرتضی پاشایی را تایید کرده است. مهرزاد امیرخانی ترانه سرای اکثر آهنگهای مرتضی که در کنار مرتضی در بیمارستان است نیز گفته است که مرتضی در کما نیست و نخواهد رفته به امید پروردگار. لطفا شما نیز برای سلامتی مرتضی پاشایی دعا کنید …………………………………………………………… مرتضی پاشایی ممنوع‌الملاقات شد

Morteza

«بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می‌باشد.» این نوشته‌ای است که در ورودی بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان بهمن نصب شده است. به دلیل شرایط خاص مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده‌اند، با این حال عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای ملاقات با او و افزایش روحیه مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن حاضر شدند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند. آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود. از جمله هنرمندانی که در این روز در بیمارستان بهمن حاضر شدند می‌توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمدرضا گلزار، فرزاد فرزین، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، زهرا عاملی، امید جهان، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، محسن افشار و .. اشاره کردد. همچنین معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراهی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ضمن عیادت از مرتضی پاشایی، برای وی آرزوی سلامتی کردند. شب گذشته (۱۸ آبان) علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد اسلامی و علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با حضور در بیمارستان، از این خواننده کشورمان عیادت کرده و برای وی آرزوی سلامتی کردند. علی مرادخانی در این بازدید با پدر مرتضی پاشایی نیز دیدار کرد و درباره مسائل مربوط به بیماری فرزندش سخن گفت و در جریان جزئیات روند درمانی پاشایی قرار گرفت. …………………………………………………………… برگزارکننده کنسرت های مرتضی پاشایی از تمامی طرفداران و علاقه مندان موسیقی پاپ خواست برای شفای این هنرمند جوان موسیقی دعا کنند. محمدحسین توتونچیان در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت درمانی مرتضی پاشایی خواننده پاپ که این روزها به دلیل تشدید بیماری خود در بیمارستان بستری است، توضیح داد: طی روزهای گذشته و از زمانی که این خواننده در بیمارستان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده تغییر چندانی در وضعیت او مشاهده نشده است و پزشکان از خانواده و مردم خواسته اند که برای او دعا کنند. وی ادامه داد: طی روزهای گذشته مسوولان و هنرمندان زیادی برای ملاقات به بیمارستان مراجعه کردند که من به سهم خودم از همه آنها تشکر می کنم که همراه این هنرمند جوان بودند و در کنار خانواده و دوستان این خواننده برای شفای او دعا کردند. ما تنها چیزی که این روزها ازمردم می خواهیم این است که «مهربانان برای سلامتی مرتضی پاشایی دعا کنید». این تهیه کننده در معرفی افرادی که طی روزهای گذشته از مرتضی پاشایی در بیمارستان دیدن کرده اند، گفت: علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد، دکتر زالی رییس سازمان نظام پزشکی، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، هادی ساعی، علی فتح الله زاده، علی ترابی مدیر عامل انجمن موسیقی، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، محمد علیزاده، محسن چاووشی، علی لهراسبی، میلاد ترابی، بهنوش بختیاری، هادی کاظمی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، شهرام شکوهی، حمید فرخ نژاد، علیرضا خمسه، شهرام حقیقت دوست، محمد نوازی، شیث رضایی، آتیلا حجازی، مهرداد پولادی، گروه سون،سیروان خسروی، محسن یگانه، بهنام صفوی، عمادطالب زاده، روزبه بمانی، افشین یداللهی، سعید عرب، ناصر زینعلی، مهدی احمدوند، مریم حیدرزاده، یاسر بختیاری، مازیار فلاحی، احسان علیخانی، احسان حاج صفی، امید جهان، بهروز رهبری فر، زانیار خسروی، علی عبدالمالکی، غلامعلی کویتی پور، مهراد نصرتی و … از جمله افرادی بودند که در این مدت برای ملاقات با مرتضی پاشایی به بیمارستان آمدند. در همین حال پیمان عیسی زاده رهبر ارکستر کنسرت های این خواننده نیز از طرفداران پاشایی خواست از انتشار و ارسال پیامک هایی که از منابع رسمی منتشر نشده اند شدیدا خودداری کنند چرا که در صورت بروز هر اتفاقی اخبار از سوی خبرگزاری ها و سایت های رسمی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد. …………………………………………………………… منبع: act-music
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۱
سهیل پارسی

نظرات  (۷۲)

خدایا شکرت که حالش خوبه ،من هرشب ختم صلوات امام زمان مگیرم امیدوارم که خبر سلامتی کامل مرتضی عزیز رو بشنویم آمین یا رب العالمین
امیدوارم سلامتیشو به زودی به دست بیاره به حق علی
انشاءاله که خواننده خوب کشورمان به حق این شبهای عزیز شفا بگیرند
سلام اقامرتضی پاشایی از اینکه حالتون بهتر شده خخخخخخخخخخخیلی خیلی خوشحالم من هر شب واسه سلامتیتون ایت الکرسی میخونم وصلوات میفرستم وازخدامیخوام که هرچی زودتر سلامتی کاملتون روبدست بیارین
حیف این وجون با حنجره طلاییش نیست اون وقت هزار تا جوان معتاد لا اوبالی تو خیابوناول میگردن خدا شفاش بده ایشالله 
ایشالا زودتر حالش خوب شه،زندگی بدون صدای پاشایی صفا نداره من با صداش زندگی میکنم
اقای پاشایی ایشالله زودتر سلامتیشو به دست بیاره هر شب اهنگاشو گوش میکنم و گریه میکنم خدایا تو رو جون عزیز ترین بنده هات شفاش بده
سلام.
باتمومه وجود از خدا وامامحسین میخوام که شفاش بده، هرچه زودتر حالش خوبه خوب شه،طوری که دوباره رو صحنه ببینیمش، اهنگاو صداش ویادم میاد بغضم میگیره.
خدایا شفاش بده خوبه خوبش کن.
آمین:'(
باسلام  فقط یهم یگید حالش خوبه یعنی از آی سی یو بیرون اومده خواهش می کنم بهم بگید
وای خدایا من انقدر برای اقای پاشایی ناراحت شدم امیدوارم هرچه زودتر خوب شین
مرتضی جان برات دعا میکنم که اینشالله خوب بشی و دوباره اهنگ بخونی
امیدوارم اقاى پاشایى شفا پیدا کنه خدایا به حق این شبهاى عزیز دل همه مون با شفاى مرتضى عزیز شاد کن.عاشقتم هرشب به عشقت گریه میکنم
سلام انشاالله زودتر خوب بشید به حق عزیز زهرا خدا شما رو به ببخش به خانوادتون و مردم ایران وخدا داغ هیچ جوونی به پدر و مادر نشون نده چه سالمش چه معتادش بچه عزیزه

سلام انشاالله زودتر خوب بشید به حق عزیز زهرا خدا شما رو به ببخش به خانوادتون و مردم ایران وخدا داغ هیچ جوونی به پدر و مادر نشون نده چه سالمش چه معتادش بچه عزیزه

سلام ازخدابه حق امام زمان (عج)میخوام که شفای داداش مرتضی رو هرچه زودتر بده واون به ماببخشه انشاا..............
سلام ایشالا داداش مرتضی زودتر خوب بشه به خدا دیروز مث خر نشسته بودم براش گریه میکردم        هرکس می خواد داش مرتضی مون زود تر خوب بشه صلوات برمحمد و ال محمد بفرسته
سلام.از خدا میخام هرچى زودتر حالت خوب بشه داش مرتضى,ودوباره باصدایع نازت و موزیکایه زیبات دل ایرونى هارو شاد کنى,هرشب باصدات میخابم
داش مرتضى یادته خودت میگفتى(یکى هسسسسست...)ولى الان خیلیا هستن ک میخان حالت خوب شه,ایشالا هرچى زود تر خاله داش مرتضامون خ ب شه,هرکى پیامارو میخونه پیام امین بزاره
سلام اقا مرتضی امیدوارم به حق امام حسین حالت هرچه زود تر خوب بشه دوباره از اون اهنگهای نازت برامون بخونی برا سلامتیش صلوات
اااااااااامین
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۹ محمد رضا,رامین,میلاد
سلام,خدابزرگه,بحقه این روزهایه عزیز حالت زودتر خوب شه ویه اهنگه زیبا درمورده همینایى ک ب فکرتنو برا سلامتیت دعا میکنن بخونى,بخووونى هاا,عاشقتیم
سلام اقا مرتضی انشاء الله مریضیت خوب بشه تو باید سالم بمونی ما جوونا به هنرمند هایی مثل شما نیاز داریم
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۲ پرهام خدایی
خیلی دوست دارمت امیدوارم زود تر خوب بشی با اون صدای خوبت که شاید بعد از خوبیت برنگرده که خدا کنه برگرده ما رو سال های سال باصدات اروممون کنی لطفا همه برای سلامتی مرتضی دعا کنید 
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۳ محمدرضا شمسی

خدایا ازت می خوام حاله مرتضی را خوب کنی خیلی دوسش داریم ما ایرانی ها. خدایا ازت شفای





مرتضی را می خوام برای شفای مرتضی یک صلوات بفرستید

ایشالا که به زودی شفا پیدا میکنه

ایشالا زوووووود زووووود خوب میشی 
سلام مرتضی جان.من خیلی وقتا با آهنگ ها و صدای قشنگت گریه کردم و آروم شدم، ایشالا بخاطر اشکهای تمام طرفدارهات خدا توی عزیزو شفا بده تا دوباره با صدای گرمت به ما آرامش بدی. آمین
سلام  آقای پاشایی
امیدوارم هرچه زود تر خوب بشید تا این مردم کمتر شایعه درست  کنند
من به امید  اینم که شما خوب میشد تا من دوباره به کنسرت  شما بیام
هرشب موقع خواب اول واسه شما دعا می کنم و صلوات میفرستم بعد می خوابم 
آهنگ هاتون خیلی عالی من حتی دیونه از آهنگ هاتون جا نمی اندازم حتی یه دونه وهمیشه اونارو گوش میدم واز آهنگ هاتون لذت میبرم 
به امید اینکه بازم خوب بشید انشاالله  خدا هرچه زود تر شاون بده

تو روخدا ببین چه حالیم نگو که میری

دلم میخواد که دستمو بگیری

نرو بدون تو شکنجه میشم

پیشم بمون دیگه چیزی نمیگم آخریشه 

کسی واسم شبیه تو نمیشه 

بمون الهی من واست بمیرممممممممممممممممممممممممممممم

من مرتضی جون رو خیلی دوس دارم  و از خا  میخوام که ایشوم هر چه سریعتر بهبودی پیدا کنن و از شرررررر  این بیمارستانا خلاص شن دوباره با اون صدای زیباشون برامون اهنگ بخونن من توی دنیا فقط فقط فقط یه ارزو دارم اونم ابینه که یه روزی ایشونو از نزدیک ببینم فقط این ارزومه

میم مثل مرتضی

مرتضی جون دوست دارم تا ابد

لطفا خبر جدید بدین لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ایشون چطورن لطفا بگین خواهرم از دست رفت سه روزه خودشو حبس کرده تو اتاق 
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۳ علیرضا پنجه طلا اهری
بغضم گرفته وقتشه ببارم چه بی هوا هوای گریه دارم باز کاغذام با تو خط خطی شد خدا این حس و حالو دوست ندارم........دلم گرفته.............ایاک نستعین.......جمعی از کیبوردزنان شهرستان اهر..به امید سلامتی شما
من ارزومه یه روزی ایشونو از نزدیک ببینم فقط همییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
بچه ها کسى خبر داره عملش کردن یا نه؟کسى ازش خبر داره؟تو رو خدا اگه کسى خبر داره امروز چى شده بگههههههه.خواهششششششششششششش

ای بابا یکی بیاد خبر بده من مردم تو هر سایت میرم خبرای تکراری اصن کپی میکنن


خواهش میکنم دارم دق میکنم کى خبر دارهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سلام من همین الان دارم به آهنگاش گوش میدم و  ازته قلب براش ناراحتم من و همکارم از صمیم قلب براش دعا می کنیم امیدوارم به حق همین ماه عزیر زودتر سلامتیش رو بدست بیاره
خدایا شکرت ایشاالله هرچی زود تر خوبه خوب بشی آقای پاشایی...آره دیشب عمل شده وضعیتش 20%نسبت به دیروز بهتره فقط دعا کنید بچه ها...
خدایا ازت خواهش میکنم من بدم حداقل بخاطر اون خوبات دعای ماهوادارا رو مستجاب کن،مرتضی پاشایی رو خوب کن.امپراتور ماهممون منتظرتیم هرچی زودتر از رو اون تخت لعنتی بلند شو.

سلام مرتضی جان من هر روز برات دعا میکنم دمیدن که خدا بی جواب تمیزتر امین.
مرتضی جان من هر روز برا ی سلامتی شما دعا میکنم و میدونم که خدا هیچ بنده ای رو بی جواب نمیزاره
سلام. برای سلامتی مرتضی جون دعا میکنم و بهبودی حالش رو از خداوند خواستارم 
۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۰ هادی از کرج
سلام برای سلامتی همه مریضا مخصوصا هنرمند محبوب مرتضی جان همه با هم آیه شریف ام یجیب را زمزمه کنیم به امید سلامتی کامل همه مریضا بخصوص مرتضی عزیز
ایشالا که هرچه زود تر خوب بشه...همه برای سلامتیش دعا میکنیم.
سلام بچه ها خبر جدیدی نشده ازاقا مرتضی؟لطفا اگه خبردارین بگین 
چرا از ظهر تا حالا خبری روسایت نیومده؟تورو خدا اگه خبری دارین بگین.
۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۳:۵۸ محمدحسین شفیعی(مداح شیراز)
از خدای بزرگ و مهربان خاستار شفای همه مریضها وشفای بیمار مرتضی پاشایی عزیز هستم امیدوارم هرچه زودتر از بستر بیماری رهایی پیدا کنه و باز با صدای دلنوازش گوش مارا پر کند ،اللهم اشف کل مریض،یا من اسمه و دوا وذکره و شفا
سلام مرتضی جونم'انشاالله بحق پاکی صدات'ب حق دلهای شکسته'بحق چشم های نگران عاشقات'دوباره از بستر بیماری بلند شی'عااااااشششششقتم'دردت بجونم 
بچه ها این پست جدید مهرزاد امیرخانیه:
تو بلندترین نقطه جهان ایستادم دستای خدارو گرفتم و ازش میخوام که به این همه مهربونى ادامه بده مرتضى بازم بهتر شده هموگلوبین 13 یعنى عاشقتم پسر که انقد محکمى....ادامه میدیم همه با هم دعا و انرژى مثبت
مرتضی جون,میشه خودتم ازته قلب از خدات بخوای ک برگردی?خدادعای بنده ی پاکشو اجابت میکنه,خوبیت نداره این همه آدمو چشم انتظار بذاری,اگه از نزدیکای مرتضی کسی این پیامو دید حتما ب گوشش برسونه,خواهش میکنم,مرتضی پاشو,بگو یاعلی پاشو 
 امید وارم نظر و محبت پروردگار مهربان تو را به جامعه هنری ببخشد.
۲۲ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۹ محمودشریفی
ازخداوندمنان ومتعال خواستاریک چیزم دراین دنیااونم اینه که مرتضی پاشایی شفا پیداکنه/انشاالله......
۲۲ آبان ۹۳ ، ۰۰:۳۱ محمودشریفی
ازخداوندمنان ومتعال خواستاریک چیزم دراین دنیااونم اینه که مرتضی پاشایی شفا پیداکنه/انشاالله......جمعی ازهوادارن ازخوزستان/بندرماهشهر
 داداش عاشق صداتم.....انشاالله به حق خانوم فاطمه زهرا دوباره سرپا شی و دل ما جوونا رو با صدای دلنشینت تسخیر کنی با اهنگات شبا اروم میشم.....

امیییییییین یا رب العالمیییین
۲۲ آبان ۹۳ ، ۰۲:۳۹ علی عبدالماکی
سلام امید وارم زود خوب بشه taekwondo22.tkادرس سایتم
سلام.چقدر شایعه هست.کدومو باورکنیم.ایشالا حالشون خوب شه.
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۶ عاشق مرتضی پاشایی
خدا یا دوست ندارم صداش خاموش شه
مرتضی عزیز انشالله حالت زود تر خوب بشه ما منتظرصدای گرمت هستیم 
واقعا حیفه خدایا خودت شفاش بده
مرتضی تو باید خوب بشی بااااید ... دلت میاد دیگه برامون نخونی؟؟؟ خدایا مرتضی رو بهمون برگردون... بذار با صدای دوست داشتنیش دوباره زندگی کنیم...
الهی دردت به جونم داداشی بگو که برمیگردی:'(
به امید خدا ودعا ی همه دوستان بازم روی صحنه میبینیمت 
شلام بخدا انقدر حرفای جور واجور میشنوم دارم دیوونه میشوم این سایتا هم فقط همون دوروز اول خبر میدادن اگر از حال مرتضی عزیز باخبر شدین لطفابگین تابقیه هم باخبر بشن واز دل نگرانی بیرون بیان
دنیای موسیقی بدون تو هیچ ارزشی نداره . با توکل به خدا انشاالله خوب میشی.دوست داریم 
ساره جون من الان یه جا خوندم که خانوادس  دوست ندارن از icu بیاد بیرون چون میگن اونجا هم میکروبش کمتره هم هیجان واسش خوب نیست هوادارا اونجا خیلى تجمع میکنن میترسن بهش هیجان وارد بسه ولى من تو پستایى که از نزدیکانش خوندم همه میگفتن حالش خوبه پدرشم پست گذاشته گفته نگران نباشین.
ووااااااای خدا
چرا
براش حیف بود خیلی گریه کردم براش
خدا بیامرزتت مرتضی جونم...
اشکم در اومد خدا نگهدار مرتضی جان هممون یه روز میایم پیشت
lواقا خیلی بد شد که مرتضی پاشایی فوت کرد هرکی که دوسش داشت براش یک صلوات بفرسته دزمن امشب93/8/23 در شبکه ی 3 ماه عسل در ساعت 10:30 مرتضی پاشایی رو نشان میده

خیلی خیلی ناراحتم دوست دارم مرتضی

شنیدین میگن اون دو تا پرستاری که مواظب ایشون بودن خودشون دستگاه رو از برق کشیدن تا از ج و ن دادنش فیلم بگیرن 
لطفا فیلم ج و ن دادنشو نبینین اگر هم دیدین لطفا پاکش کنید پدر و مادرش راضی نیستن 
تورو خدا التماستون میکنم شما خودتونو جای مادر ایشون بزارین اگه بفهمین تو ایران همه کس داره فیلم جون دادن پسرتونو میبینه چه حالی پیدا میکنید 
قسمتون میدم به امام حسین اگر کسی این پیامو بخونه و بهش عمل نکنه خواوند در جهان آخرت به حسابش رسیدگی کنه که چجوری باعث رنجش این خانواده شدن یادتون باشه که به امام حسین قسمتون دادم 
واقعا چرا چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا متاسفم هیچی نمیتونم بگم فقط میتونم بگم چرا .نباید .....  . ای خدا چرا اونو ازمون گرفتیش
داداشی مرتضی من صدای تیک تاک ساعتو بدون تو نمیخوام 



کاش اطلاعات تو سایت راست می بود به عقب بر میگشتیم که من نبینم زندگی.  بدون داداشمو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی